NOG 3 DAGEN!! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Sanne Voets - WaarBenJij.nu NOG 3 DAGEN!! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Sanne Voets - WaarBenJij.nu

NOG 3 DAGEN!!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

05 September 2016 | Nederland, Eindhoven

Het is bijna zo ver! Over 3 dagen vertrek ik naar het warme Madrid en gaat mijn avontuur echt beginnen. De koffers worden langzaam ingepakt en vandaag heb ik afscheid genomen van mijn klasgenoten en collega's.

Afgelopen weekend heb ik alvast mijn 18e verjaardag gevierd en heb ik vrienden en familie een laatste knuffel gegeven.
De komende dagen bestaat uit inpakken, de laatste puntjes regelen en vooral genieten van alles hier in Nederland.

Via deze blog houd ik jullie op de hoogte over mijn grote avontuur in Madrid :)

  • 05 September 2016 - 23:19

    Monique:

    Veel plezier. Lekker ontwikkelen, nieuwe ervaringen op doen en leuke mensen leren kennen!! Ik ga je volgen. Gr Monique

  • 05 September 2016 - 23:25

    Fien Claassen:

    Veel plezier ervaringen nieuwe vriendschappen opdoen daar in Madrid. Wij gaan je volgen en zijn erg benieuwd naar al je verhalen. Succes meid Gr Fien

  • 12 September 2016 - 10:07

    Gerlinde:

    Wauw! Het is nu echt zover! Ik hoop dat je het naar je zin hebt en dat je een onvergetelijke mooie tijd gaat beleven!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 09 Aug. 2016
Verslag gelezen: 914
Totaal aantal bezoekers 11699

Voorgaande reizen:

08 September 2016 - 22 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: