Moe.. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sanne Voets - WaarBenJij.nu Moe.. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sanne Voets - WaarBenJij.nu

Moe..

Blijf op de hoogte en volg Sanne

16 Oktober 2016 | Spanje, Madrid

Afgelopen week kan ik eigenlijk maar met 1 woord opschrijven: vermoeiend.
Elke dag kom ik moe thuis! Natuurlijk is het het allemaal waard maar op het moment zelf is het allemaal even te veel en het kost te veel energie. Er is veel te doen elke avond, want je moet koken, huiswerken maken maar natuurlijk ook een beetje sociaal doen met je huisgenoten. Dan eindig je om 11 uur in je bed en de volgende dag mag je er weer om half 7 uit. Het vreet veel energie..

Ik was dan ook enorm blij dat wij afgelopen woensdag vrij waren i.v.m. het nationale feestdag van Spanje. Veel gezien heb ik niet, want ik was op de dag zelf druk met het bijwerken van mijn stage opdracht waar ik mee bezig ben. Het begin kost veel werk, maar aankomende week is het vooral veel uitvoeren en evalueren, dus ik hoop dat het werk dan iets minder wordt. Verder is er niet veel spannends gebeurt op stage. Wel mag ik vanaf volgende week soort van surveilleren tijdens de middagpauze en dat 3 dagen, wat een feest!!

Donderdag zijn we lekker gaan uiteten met de huisgenoten en vrienden, want een meisje werd vrijdag jarig en dat hebben we gevierd in het restaurant met heerlijk eten!! :)

Dit weekend was voor mij echt een huiswerk weekend en gewoon even op energie komen en relaxen. Op vrijdag na school heb ik huiswerk gemaakt en in de avond heb een serie gekeken. Even lekker op bed met een glas drinken. Op zaterdag ben ik met Frederique, mijn Nederlandse huisgenoot, gaan winkelen. Ook hier begint het flink af te koelen, vooral 's avonds. Dus ik ben een paar sloffen, dikke sokken en een fleece deken rijker! Nog een echt deken heb ik nog niet kunnen kopen, want die komen maandag pas, dus dat wordt nog een nacht onder een dun deken met fleece deken slapen. Ook zijn we spontaan gaan uiteten bij een burger restaurant, echt heel lekker!! In de avond hebben we een soort van girls night gehad met maskertjes en een typische meiden film. Ik heb echt genoten van die avond en zondag kon ik er weer tegen aan met huiswerk maken! Zondag bestond uit huiswerk maken, kamer van top tot teen schoonmaken en rond lopen met een lekker warme sjaal en sloffen.

Ook al is het vermoeiend en valt alles niet altijd mee, ik heb het hier hartstikke naar mijn zin en elke dag denk ik dat ik het geluk heb dat ik hier nog 2 maanden mag wonen!

Laat de nieuwe week maar komen!

  • 17 Oktober 2016 - 12:00

    Leonie:

    He schat,
    Jammer dat t even teveel is voor je deze week, hopelijk gaat dat wat beter worden.
    succes weer de komende tijd, dikke knuffel van mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 09 Aug. 2016
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 11691

Voorgaande reizen:

08 September 2016 - 22 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: