Van teenslippers naar winterjas! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sanne Voets - WaarBenJij.nu Van teenslippers naar winterjas! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sanne Voets - WaarBenJij.nu

Van teenslippers naar winterjas!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

06 November 2016 | Spanje, Madrid

Holaaa! Dit wordt een iets korte blog, omdat ik in mijn vorige blog al over de maandag en dinsdag heb verteld!

Woensdag was een dag die enorm vloog! In de ochtend heb ik lekker kunnen werken in de klas en na de middag had ik tijd om aan school te werken. In de avond heb ik lekker een film gekeken en gerelaxt.

Donderdag heb ik ook veel in de klas kunnen doen en wat werkjes uit de klas gedaan. Ook deze avond heb ik lekker gerelaxt en met huisgenoten gegeten.

Vrijdagochtend heb ik weer aan school mogen werken en deze tijd heb ik erg nuttig gebruikt. Het geeft een heerlijk gevoel als je alles hebt kunnen doen wat je graag wilde doen! In de middag heb ik vooral uit de klas wat werkjes gedaan, maar ook toen vloog de tijd. De terugreis van stage naar huis ging iets anders dan gepland. Er was een ongeluk gebeurt op de snelweg, waardoor er een lange file stond en zo eindigde we met 45 minuten vertraging! Het was ondertussen al donker geworden toen ik naar huis moest lopen! Toen ik uiteindelijk thuis was, heb ik snel boodschappen gedaan en heb ik samen met een huisgenootje gekookt.

Zaterdag heeft het de hele dag geregend :( Dus heb ik mijn kamer weer eens van top tot teen schoon gemaakt, veel wasjes gedraaid en huiswerk gemaakt. Daarna heb ik met Elke geskypet en we hebben echt super veel bijgekletst! Het was echt fijn om weer te skypen met vrienden!! :) In de avonden kwamen wat Nederlandse vrienden langs en het was erg gezellig!

Zondag heb ik vooral rond gelopen in mijn pyjama en in de namiddag ben ik met een huisgenootje naar de Tempel van Debod geweest. Het was echt prachtig en vooral wanneer de zonsondergang kwam. Daarna zijn we door onze wijk terug naar huis gelopen en besloten we om bij Five Guys iets te gaan eten! Net heb ik mijn was gevouwen en wat voorbereidingen gedaan voor morgen!

Het was een relaxte week en het weer wordt langzaam maar zeker kouder. Vandaag is ook de eerste dag dat ik mijn winterjas aan heb gedaan en het was echt wel nodig! Ook ik moet eraan geloven dat het hier koud begint te worden!

Veel liefs en tot volgende week <3

  • 06 November 2016 - 22:49

    Gerlinde:

    Brrrrr... een winterjas aan in Madrid! Wie had dat gedacht? Leuk om te lezen dat je lekker kunt relaxen: niets is fijner dan een pyjamadag!
    Nog een fijne tijd, Sanne, in het mooie Madrid!
    Groetjes Gerlinde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 09 Aug. 2016
Verslag gelezen: 416
Totaal aantal bezoekers 11689

Voorgaande reizen:

08 September 2016 - 22 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: