First day at King's College - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sanne Voets - WaarBenJij.nu First day at King's College - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sanne Voets - WaarBenJij.nu

First day at King's College

Blijf op de hoogte en volg Sanne

12 September 2016 | Spanje, Madrid

Wow wat een dag!

Vanmorgen ging mijn wekker om 06.00 uur ( 0.0 ), want ik moest een hele reis afleggen, voordat ik op bestemming ben. Eerst moet ik 5 minuten met de metro, dan moet ik ongeveer 15 minuten lopen naar mijn bushalte en dan met een speciale bus van King's College ben ik nog een uur onderweg. Het was echt even zoeken naar waar de bus nou precies kwam, ook al had ik mijn route zaterdag al gelopen. Gelukkig stond ik al op de goede plek en kon ik meteen instappen. Maar de hele reis is het waard. Wat wel grappig is dat de kinderen met dezelfde bus gaan, dus zit je tussen je eigen leerlingen.

Ik heb Year 3, wat je kan vergelijken met groep 3. Ze zijn bijna allemaal 7 jaar, maar ze werken op een veel hoger niveau vergeleken met Nederland. Ze kunnen al best goed Engels, maar gelukkig niet beter dan ik zelf. Ik heb een hele aardige begeleidster, we hebben maar heel even wat dingen besproken, omdat het allemaal erg druk is.

Rond half 1 hadden we lunch in dezelfde 'zaal' als waar de kinderen eten. Ze eten hier 's middags warm, wat al wennen is en het is nog eens gratis ook. De leraren zijn erg vriendelijk en meteen geïnteresseerd. Het is wel een enorm grote school, maar gelukkig heeft iedere jaar wel een eigen gang.

Rond 16.20 uur was de school uit en mocht ik al meteen gaan. Toen ik in mijn studentenhuis kwam, heb ik samen met mijn huisgenoten gegeten en gekletst. Ik heb echt gezellige huisgenoten en gisteren hadden we zelf een movie night in de keuken, want daar kon iedereen zitten.

Het was een geslaagde eerste dag en ik heb nu al zin in de komende dagen!! :)

  • 13 September 2016 - 06:14

    Marion Fransen:

    Leuk om te lezen, dat je het goed naar je zin hebt, zal wel een vermoeiende eerste dag zijn geweest. Geniet er nog van, veel plezier!!!

  • 13 September 2016 - 11:55

    Mandy Hendriks:

    Vanuit Zuid-Afrika geniet ik ook van jouw avonturen! Super leuk om te lezen hoe anders het bij jou dan weer gaat. Geniet er nog van, want de tijd vliegt hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 09 Aug. 2016
Verslag gelezen: 675
Totaal aantal bezoekers 11703

Voorgaande reizen:

08 September 2016 - 22 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: