Mijn eerste reis - Reisverslagen van Sanne Voets - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Sanne Voets - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik ga in september 3,5 maand stage lopen in Madrid. Daar ga ik op een internationale privé school werken als onderwijsassistente. Tijdens die maanden ga ik in een internationale studentenhuis wonen.

Hoe ga ik alles ervaren? Wat ga ik mee maken? Hoe gaat het zelfstandig wonen? Hoe bevalt het Engels les geven? Dat ga ik onder andere vertellen in mijn blogs, maar natuurlijk nog veel meer!

Dus via deze blogs ga ik jullie op de hoogte brengen van mijn grote avontuur in Madrid!!

Recente Reisverslagen:

19 December 2016

Laatste blog in Madrid :(

11 December 2016

Chinese culturele weekend!!

06 December 2016

Sinterklaas vieren in Madrid!!

27 November 2016

Sint en Piet bij Nederlandse ambassade!

24 November 2016

Partycrasher Jannick en 1 maand left!!
Sanne

Actief sinds 09 Aug. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11710

Voorgaande reizen:

08 September 2016 - 22 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: